Tipy pro zvýšení návštěvnosti

1. Často aktualizujte stránky svého webu. Stagnující stránky jsou některými vyhledávači vyřazovány. Na stránku můžete dokonce umístit počítadlo s datem, které ukáže, kdy byla naposledy aktualizována.

2. Nabídněte na svých webových stránkách další hodnotu. Pro partnery a pobočky můžete umístit odkazy na jejich stránky a produkty a požádat je, aby udělali totéž pro vás. Můžete také inzerovat jejich knihy nebo videa, pokud se tyto produkty týkají vašeho oboru a nekonkurují vašemu vlastnímu produktu.

3. Můžete umožnit zákazníkům „přihlásit se“ k odběru slev a speciálních nabídek. Umístěte na své stránky odkaz, který zákazníky vyzve, aby se „přihlásili“ k odběru měsíčního zpravodaje nebo hodnotných kupónů.

4. Přidejte na svou primární stránku odkaz se skriptem „Označte si nebo přidejte tento web do oblíbených“.

5. Přidejte odkaz „Doporučit tuto stránku příteli“, aby návštěvník mohl poslat e-mailem odkaz na vaši stránku s předem napsaným názvem „Myslel jsem, že by vás to mohlo zajímat“, stačí na něj kliknout.

6. Označte své webové stránky značkou, aby návštěvníci vždy věděli, že jsou na vašich stránkách. Používejte jednotné barvy, loga a slogany a na každé stránce vždy uveďte odkaz „Kontaktujte nás“.

7. Vytvořte stránku „Naše zásady“, která jasně definuje vaši filozofii a zásady jednání se zákazníky. Zveřejněte také své zásady ochrany osobních údajů, aby klienti věděli, že jsou při návštěvě vašich stránek v bezpečí.

8. Vytvořte stránku s často kladenými dotazy, která se zabývá většinou pochybností a vysvětlení týkajících se vašeho produktu nebo vaší společnosti, na které se pravděpodobně budou ptát. To pomůže vyřešit většinu pochybností zákazníků při jejich první návštěvě vašich stránek.

8. Zajistěte, aby každá stránka na vašem webu měla vhodné názvy a klíčová slova, aby zákazník mohl najít cestu zpět na váš web, pokud ztratí značku.

9. Zákazníka, který si zvolil zasílání novinek, nikdy nespamujte nevyžádanými e-maily. Pokud se později rozhodne, že se chce ze zasílání e-mailů „odhlásit“, ujistěte se, že jeho žádost respektujete a ze seznamu adresátů ho vyřadíte. Pokud se jim vaše produkty líbí, mohou se ještě vrátit. Určitě se však nevrátí, pokud budete nadále zaplavovat jejich e-mailovou schránku e-maily, které si již nepřejí dostávat.