post

Web marketing

Co to ​​je web marketing?

Jak už název napovídá, tato oblast marketingu se zabývá oslovením zákazníka za pomoci internetových vyhledávačů. Cílem web marketingu je co nejkvalitnější a nejefektivnější zacílit na danou skupinu za pomoci vyhledávačů. Jedná se o velmi efektivní marketingový nástroj, díky kterému ukážou vyhledávače cestu k Vašim produktům nebo službám.
Web marketing a jeho výhody 

Web marketing není agresivní typ marketingu na rozdíl od běžné reklamy (push marketing), která tlačí produkty a služby k zákazníkům, o které často ani nemají zájem. Marketing vyhledávání SEM dává zákazníkům přesně to, co hledají, potřebují.

Na internet přicházejí návštěvníci často za účelem hledání daného produktu nebo služby, většinou již přesně vědí, co chtějí koupit a hledají jen společnost, od níž by daný produkt nebo službu zakoupili. Síla marketingu vyhledávání Klíč je v tom, že víte, co zákazník hledá a navíc k produktu nebo ke službě přichází sám a má skutečný zájem o koupi.

Jediné, co musíte udělat, je váš produkt nebo službu nabídnout. Nabídnout je můžete jednoduchým způsobem, Vaše stránka se musí objevit na předních místech ve výsledcích vyhledávání na danou cílovou skupinu. Pro zjištění všech skutečností jako je konkurenční prostředí, klíčová slova, návštěvnost webu je třeba vypracovat kompletní web marketing, který se připravuje podle analýz Web Auditu.
SEO-Audit-Checklist-image

Web audit

Pro ucelené vysledky web marketingu je třeba provést Audity různého typu a charakteru, v návaznosti těchto zjištění se určují další postupy web marketingu tak, aby byly web stránky navštěvované cílenou skupinou návštěvníků a aby dosahovaly žádané výsledky.